Cha cha ensamma bloggen.

Händer inte så mycket just nu, pluggar Svenska C för fullt nämligen...

Skall berätta lite om gårdagen igår som var att filma Musikvideo hela kvällen i 12,3 minusgrader i stay-ups och skinnjacka. Men det var faktiskt hur kul som helst när man var omringad av GIMPmössor, en snel Frida som värmde mig mellan varven och en grupp människor med riktigt flummig humor.

Hoppas på att Frida lägger ut några bilder från gårdagen som jag kan sno till mitt egna lilla kryp in här på min pretantiösa blogg.

Här får ni något kul att titta på så länge - en fruktansvärt bra blogg faktiskt.

Kommentarer
Postat av: hmmmmm

ursäkta här måste jag påpeka ett fakta fel då det på "en annan blogg" stod att det var 15 minus. någon av er ljuger jag vill veta vem!



musik videon kommer äga;)

2010-12-01 @ 22:18:32

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0