Julmys.



Igår var det julklappsleken och spänningen var rätt intense.



Fina inslagningar... och inte så fina inslagningar.



Här e vi tag... alltså... förlåt men... jag kan inte sluta stirra på Amanda... Jag är... det känns... obehagligt...



... Här är vi taggade... Jah.

 

Intense spelande.



Vi öppnade presenterna och insåg att vi alla var lite inne på samma spår när vi köpt julkappar vilket kändes rätt charmigt.



Problemet var väl dock att detta var vårat spår... fint.



Nicole tyckte det va kult.



Detta var det jag fick första rundan (och en grön penna) - hennes kläder försvinner om man häller i vätska...
Karolina Approves of this.

 

Finn ett fel.

 

Finn ett fel.



Sedan gjorde vi vad vi är bäst på - ÄTA.



 Och äta.

 

Och leta efter vad som är godast och ta det till sig själv.



Och åt lite till. Sedan hade vi en sockerkick som hette duga... Men det funkade såhär:



MYCKET KULT VAR DET! PÅSK FÅR BLI FUSKJUL.

Och ja... jag vet att ni älskar våran mogna humor.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0