Sofistikierat Partey den 11 December.



Frida och Nicole i sina finaste mustacher.



Annika
hade sin vanliga... hon var lite obehagligt närgången under kvällen, men hon skyllde det bara på mustachen.



Master Chef gjorde förrätter som vi förbrukade likt knark under kvällen (anki i bakgrunden).



Och Champange i JUMBO flaska. Vi hade ju två. Men den andra vaska vi.



Vi lyssnade på Beethoven och konverserade om konst, trädgårdstomtar och ansiktsbehåring.



Vi tramsade lite för att bryta isen. hohoho.



I våra aftonklänningar och välodlade mustacher.



Herr Katt
tittade in på ett glas champange. Alla var glada att se honom. Det var längesen.



Vi fick träffa Fridas nya sambo (Herr paprika) mycket trevlig ung.. man.



Jag är så glad för Fridas skull. De funderar på att förlova sig berättade Frida senare under kvällen.



Funderade på att berätta för henne att jag hittade denna bilden i hans plånbok - men jag ville verkligen inte krossa henne när hon äntligen tycker att hon funnit kärleken.



Sedan var det middag med mer av vår 50 000 kronors champange och Indisk Gryta.



Födelsedagsbarnet höll ett... väldigt ärligt tal.



Men hon fick avbryta då Herr Paprika tog sig en cigarett vid bordet. Han hade blivit lite väl berusad, och ville inte följa husets regler.



Han drog sig tillbaka med en bok. Men snart hittade jag honom med ciggaretten i munnen i alla fall - det var genant minst sagt.

Men vi flickor drog oss till att göra kvällen lite mer "kvinnlig" och Amanda fick en av sina presenter...



Detta kortet togs i sekunden hon insåg vad hon fått (om du inte inser vad det är... då har du dålig fantasi).



Detta kortet togs 20 sekunder efter hon insett vad hon fått.



Sedan var middagen uppäten, och efterätt fick vänta. Nu var det lekdags! OH så FÖRDELAKTIGT!

Först lekte jag tittut med min gode vän.



Vaaaaaaar e frriiiiiiiiidaaaaaa!?



DÄÄÄÄÄR E HOOOON! ÅH SÅ LITEN OCH SÖT!



Sedan var det dags för Nicoles Amerikanska lek.







Jag inåg när jag tittat igenom mina bilder att alla mina vänner är lika vackra och de ville alla föreviga sitt egna ansikte med min kamera. Jag är ytterst tacksam ♥



Resten av kvällens bilder är inte barnvänliga som ni säkert förstår. Inte barnvänliga alls. SÅH! Detta får bli den avslutande bilden. VASSEGODA!

Bäste tjej-festen.
Skrattade konstant och har fortfarande magmuskel värk.

Kommentarer
Postat av: Jesus

på riktigt PÅ RIKTIGT. detta var det bästa inlägget jag någonsin läst i hela mitt liv.

2010-12-21 @ 00:34:39
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0