Deathly Hallows.



Ikväll har jag varit med trollhätteflickor och sett på den senaste Harry Potter filmen.

Jag har 5 tankar om detta:
  1. Den överträffade de andra filmerna!
  2. När blev Hermione en sån Babe?
  3. Luna Lovegoods Pappa är snygg - och då menar jag LÖJLIGT snygg!
  4. Daniel Radcliffe ser ut som en sur mongolid med underbett.
  5. Filmen blev nog lite bättre av Annikas kommentarer i mitt öra som saboterade en massa viktiga moments - det gjorde den lite mer speciell.
(6) alla borde få ha en complementary Anki i sitt öra under Harry Potter och dödsrelikerna.

Jag rekommenderar den - även till de som inte tyckt om de förra filmerna.
Denna var liksom i en klass för sig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0