I Bilen.

Jag har insett att jag på morgonen alltid tar med mitt liv till bilen. Jag skulle kunna bo här en dag kanske efter en morgons påfyllnad.

Idag till exempel så har jag min dator, macka och äpple, en redig vatten flaska, smink, bok att läsa, läxor, mobil, pennor och min almanacka. Det är allt (fast jag skulle behöva äta min egen hand till middag) jag behöver på en dag - jag skulle inte vara uttråkad en enda stund, och jag skulle få mycket seriösa saker gjorda.

Det är som att jag förbereder mig för att åka til en öde ö typ...
Jag vet inte egentligen hur positivt detta är.


Kommentarer
Postat av: party mormor

Om du ska äta din egen hand tenk på att skära av den först änars gör det ont.



till robinson ön får man bara ta med sig en personlig sak.......så det så.

2010-11-13 @ 15:54:28

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0