Nu kommer ni nog inte tycka om mig...



Men varför säger alla att den här är genialisk?
Jag hade så sjukt höga förväntningar, men i slutet så undrade jag nästan varför jag suttit och tappat 2 och en halv timme av mitt liv? Vad är det som är så bra med den?

Visst skådespelar de jätte bra, men det gör många skådespelare i många filmer. De babblar, är irriterande och inget händer. De bygger ständigt upp för att något FANTASTISKT skall hända - men det är liksom monotont genom hela filmen.

Nej, sluta tyck om filmen för att man ska det... eller så kanske ni gillar filmen för någon annan anledning.

Berätta i sånna fall.

ALLT FÖR MIG OM DET.

Kommentarer
Postat av: Hyvel

Jag tyckte filmen var bra, men inte genialisk eller så, det uppenbara faktum att den är så löjligt överdriven drog ner den något enormt för mig.

2010-12-01 @ 00:19:58
URL: http://hyveltjuven.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0