Oj, oj, oj.

Herregud, min blogg ballade ur totalt!

Menyn ville inte existera, kodmallen ville återställas - allt fick bli från scratch.

Allt jag ville var att byta bakgrundsfärg.

Men vad tycks? Jag ville ha något mer stilrent istället för pluttrigt. Men klart är det inte - menyn skall justeras och en ny header skall skapas. Men inte nu, för nu vill jag sova efter 3 timmars fight mot att gallskrika i frustration.

Blir kanske bra tillslut - annars får man ändra igen antar jag.

Skall se om jag kan lägga upp de två inläggen jag fick radera också,
Blir kanske lite rörigt - men det får ni stå ut med.

Kommentarer
Postat av: Andrée

Good, mindre plottrigt.

2010-11-12 @ 12:35:23
URL: http://hyveltjuven.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0