Vad har Fröken Blå haft för sig under bloggtorkan? (1)

Jo jag har varit Hårmodell tillsammans med Ulle för URBAN - By Björn Axén i Trollhättan.



Först väntade vi på nya frisyrer på Klipp & Company.



Ulle hade fått, från blont hår, till detta under kvällen dagen innan.



Men mig hade de (såklart) bara färgat utväxten på.



Men inte fick vi frisyr då alla andra fick, utan vi skulle bli klippta på scen under catwalken (!) -
så vi fick gå till Svania för Sminkning och kläder i förväg.



Så fick vi titta på när de gulliga Björn Axén männen fixade sina flickors håruppsättningar - som var överdimensionella och super häftiga... men lägger inte upp bilder då jag inte vet riktigt om de tycker det är okej.



Sen blev det smink.



Sedan leka på toaletten med våra Star Trek sminkningar efter löjligt mycket kaffe och Jellybeans.



Som sagt :)



Lite smakprov på knepiga frisyrer:




Vår vän Spock.



Tjejen som kom in med identisk frisyr med min från början.

Lady Gaga.

Star Trek Lisen.



Före och efter bilder.

Före:



Efter:



Före:



Efter:



Från framtida robotvärlden är vi invånare:



LIVE LONG IN PROSPER.



Vi var mycket häftiga... I alla fall innan vi kom ut i verkligheten!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0