Lördag i yttre delen av Stockholm.

Vi åkte till Ikea för att köpa möbler till min brors lägenhet.

Det pirrade alldeles hystersikt i magen när jag gick runt där och tänkte på att snart skall jag gå runt och köpa möbler och annat till min lägenhet. Det kliade massor i fingrarna.



Hittade en dator-stol som hette Rikard ironiskt nog därinne :)



Och jag köpte mig ett ultra flickigt paraply.



Efteråt åt vi på Pizza Hut.



Vi drack så gott som en liter Iste var, åt vitlöksbröd med mozarella och delade på den här familjepizzan med parmaskinka, ruccola, parmesan och mozarella inuti brödkanterna.

Vi drack espresso till efterätt.

När vi gick ut upptäckte vi en "märkeskläder-outlet-torg" med sjukt mycket butiker.



Jag blev förälskad i denna från Odd Molly, men trots att den kostade hälften av original priset - så var den helt utom räckhåll. Men fin var den.

Och jag köpte mig faktiskt en annan klänning som var rea-på-rea-på-rea priset från Whyred, jätte snygg, som ni får se någon annan dag.

Imorrn blir det Gamla stan och Ben and Jerry's baren om allt blir som beräknat.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0