Snart fyller min pojke år.

Snart är han 18, hela 18 år! Känns konstigt, kommer ta ett tag för mig att vänja mig vid att han får gå ut på krogen, beställa in öl till maten och köra bil. (Och jag kommer vara så hiskeligt avundsjuk)
Jag inser redan nu hur mycket det stör mig att inte vara 18 år, det limiterar mig lite från vad min vänner gör...
Nu är första gången det är jobbigt att ha äldre vänner! Usch o fy, gud så jag längtar. Efter att tatuera mig, få gå ut på fredagkvällarna, dricka vin till resturangmat, köra bil och vara lite vuxnare helt enkelt.
Men den dagen kommer ju, tillslut. Får lida så länge, och kompensera med annat!
Dansa på hemmafester tills huvudet snurrar, sitta i en park med vänner och sippa på en öl som är köpt alldeles olagligt eller pussa på min vuxnare pojkvän.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0