Som en liten farbror och min nya vän T5.

Matte C, Brännboll och Projektarbete stod på schemat idag.

Resultatet blev:
  • 5 mattetal och Frido i mittbena.
  • Vi förlorade med två poäng och jag var hes efter att jag skrek konstant - jag vet inte varför jag gör det så fort det är tävling :(
  • Vi fick se en Rikard som såg väldigt fin ut i nedstoppad t-shirt i jeansen - nästan som en liten farbror.
  • Jag skaffade mig ett stativ, som jag egentligen skulle lämnat in idag direkt... men den är så fiffig att jag inte vill. Jag tar bättre hand om stativet T5 än någon annan!

Jag älskar att jag på riktigt kan använda självutlösaren på min fina kamera.

Amanda - Heftig
Jag - Filosof
Ulle - Förstår inte
Frido - Hemlig
Minna - Tror inte att hon kommer med i bilden
Nicole - Är attraktiv
Rikard - Är ensam (och tror nog inte att han kom med)


Jag vill ha ett eget stativ på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Miss Skylvik

nej men jisses vilket fetto jag blev xD charmigt som fean!

2010-09-08 @ 14:15:04
URL: http://kommer_inom_kort.kanske

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0