Öppna mig och ta min trångsynthet ifrån mig.

Fick ta kritik på något som jag i mitt huvud helt enkelt trodde att jag aldrig skall få kritik på.
Men jag insåg rätt snabbt hur bra det var för mig.

Kom ut ur min lilla bubbla där det var så heligt och att jag aldrig skulle klara kunna prata om det eller än mindre få kritik på det.

Men det kommer hjälpa mig, hjälpa mig att förbättra och bearbeta.

Man kan vara så trångsynt, och då behöver man någon som kritiserar både det positiva och negativa, för att fatta och kunna greppa det.

Det känns bra nu, jätte bra. Mer stolt, mer orädd och mer inspirerad.

Jag fick ord jag behövde, och även sådana jag inte vill ha men fick - och inser att de var viktigast.






Pretentious much?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0