AKTIV DAG

VI HAAAAAR:
  • Gått av tunnelbanan på Hötorget och gått lite vilse i letandet på Dramaten (Rikards idé)
  • Ätit så mycket THAI att nudlar har hängt ur min näsa och Rikard... ja han mådde inte så bra.
  • Gått ner i källare och köpt saker för att kunna komma därifrån
  • Druckit öl på Järntorgs Pumpen (chaaaaarmigt namn)
  • Gjort sönder mitt minneskort till kameran
  • Varit inne i en super MEEEETAAAL butik och köpt töntig indie musik...
  • Ätit den godaste pastan i MITT liv och Rikard åt den starkaste pastan i MITT liv (seriös. den var icke ätbar)
  • Och druckit drinkar - stora fluffiga rosa drinkar
  • Ska nu äta kakor och spela TETRIS
  • GOOD TIMES

Och imorrn skall vi helt seriöst gå upp fyra och klara av att ta oss till tåget på egen hand.

Lycka till Karolina och Rikard. Lycka till.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0