Tittade på lägenhet idag!



Fick se en renoverad lägenhet idag av dem som skall vara i mitt framtida lägenhetshus!
Vågade inte ta med mig någon kamera, så den här är snodd från hemsidan.

Det kändes faktiskt lite mindre än jag föreställt mig - men det var så modernt och snyggt!
Kändes så... hotell aktigt - fast ändå hemtrevligt.

Är en blandad känsla av nervositet, exaltering och ångest ärligt talat - där läskigt som f*n om jag skall vara helt ärlig.

Men det är spännande, fruktansvärt spännande - och det kändes som ett hem om ni fattar.

Jag hoppas på att det blir det bästa av det!

Kommentarer
Postat av: Minnaaa

Fy fan vad fin den lägenheten var! Kul!

2011-02-05 @ 22:32:24

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0