Dumma dumma metallring.

Jag har ju en ny vän, en piercing (som ni vet), men den vill liksom inte vara vän med min mun. Det kan handla om moral då magen och munnen är släktingar och magen är rasist mot mat, men det är fruktansvärt jobbigt för mig i denna situation då jag kommer i kläm likt ett skilsmässobarn.

För min vän piercingen började stöta ifrån sig munnen och mobba den så att det gjorde så satans ont. Jag stod då inför ett dilemma..

Sätta piercingen på time-out eller dumpa munnen.

Tyvärr lever jag för mat för tillfället och fick mycket motvilligt plocka ut den.

För ett tag fram över i alla fall.

R.I.P. min älskade metallring (tills vi ses igen).


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0