E rätt korkad ju.

Istället för att skriva om elektrikernas fantastiska fackförbunds historia så har jag fansat i att titta på gamla bilder som känns som från en annan planet.

Tittar på vissa och blir alldeles varm och fuzzy, eller hånskrattar åt mitt utseende.

Men fler och fler bilder ser jag då inte på med något nostalgiskt flin inte.

Jag känner mig bitter och sur...? Varför vet jag inte. Gillar inte vissa saker som var antar jag.

Så jag får en klump i magen istället men slutar samtidigt inte att titta som någon sadistisk typ.

Näj. Jag sitter och gottar mig i saker som fanns men inte längre existerar och sånt jag inte ville skulle vara då.

Jag antar att ni inte förstår ett skit av det jag skriver nu - men det är okej. För det gör faktiskt inte jag heller.

Men jag hoppas på det... Så jag får väl researcha (stavning?) lite till - och bara myyyyyyyyyyysa.

VEM ÄR DU?

Kommentarer
Postat av: jesus

Adelstein

2011-01-24 @ 18:24:24
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/
Postat av: aaaaaaammmmmaaanda

och vad gör du i min gaderob

2011-01-24 @ 23:22:35

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0