Energi.

Det räckte med lite kontakt utifrån på annat sätt än internet. Prata lite med Rikard och ett sms från Frida som peppade mig (även om detta inte var meningen med smset) :)

Så nu städar jag, sorterar kläder, ska läsa manus och planerar olika saker (även sånt som jag bara antar att andra ska gå med på utan att fråga dem.. hehehe...)

Ne nu jäklar. Helt plötsligt kom lite av min energi tillbaka, och jag får göra det bästa av den medans den biter i mig som myror i brallan.

Det vill säga städa med mera..
Kuligare än att se på samma repris av en dålig serie för femte gången i alla fall.
Ja, det har hunnit bli så illa.




Jag valde bilden för att... Den är party, bäst, och jag var fantastiskt klad när den togs.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0