Snälla svara inte på kommentarer såhär...

Jag blir så glad när jag går in på mitt bloggkonto och det ser ut att vara fullsmäckat med kommentarer, men upptäcker sakta men säkert att kommentarerna har absolut ingenting att göra med min blogg eller inlägget - utan bara om en kommentar jag lämnat i någon annans blogg.

Jag menar väl för tusan inte att jag behöver ett svar om jag skriver att du har snygg design, eller att jag håller med om något. Det är menat som en kommentar, ett påstående - inte en jäkla fråga.

Om ni vill svara så svara på er egen blogg.

Eller åtminstone visa att du inte är helt egocentrisk utan faktiskt kanske tycker något om mitt inlägg?

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi vet inte hur jag ska kommentera nu men hahaha! Jag var precis på väg att svara på en kommentar som du skrivit om den superfina rosa klänningen! Men så såg jag detta och tänkte "Oj! Undrar om jag ska svara eller inte..." De flesta vill ju gärna ha ett svar om de kommenterar ^^ Intressant inlägg iaf :) Gillar dina bilder som "rör sig" ;D

2011-01-26 @ 19:19:30
URL: http://busbananenmia.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0