Allas våran Mona Sahlin.

Mona Sahlin var i Trollhättan och talande inför valet för några dagar sedan.

Jag vet inte om ni hört det men det var några ungdomar som stod på ett tak och kastade Toblerone på henne (som nu är lite "efterlysta").

Men jag vill bara säga:
JAG ÄLSKAR ER! ER IRONI ÄR UNDERBAR OCH JAG HOPPAS NI TRÄFFADE HENNE I HUVUDET!

Hoppas ni kasta precis efter hon sa: "Bättre en SAAB på parkeringen, än en Maud i regeringen."


Jag vill slita håret ur huvudet på mig på grund av den kvinnan...

Kommentarer
Postat av: :)

öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö mona salin e beste människan. mo jag hade sånt kort me pengar på hadde jag köpt mkt mer än toblerone hhehehe



jag hatar maud

2010-08-21 @ 02:26:16

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0