Alldeles för sjuk.

Jag har ingen styrka till att skriva ordentligt på bloggen tyvärr. Är väldigt sugen på att hitta på saker, lägga ut bilder och skriva om spännande saker i mitt liv.

Men istället har 39 graders feber, en kroppstemperatur som aldrig vill vara normal och lymfkörtlar stora som valnötter... Om jag skall vara ärlig så tycker jag fruktansvärt synd om mig själv.
Jag vill ju göra saker nu sista veckan innan sommarlovet är slut, vara fri!
Men nej, min kropp klarade väl inte mer efter allt ståhej hit och dit.
Så nu är tv:n min vän, ipren och min snälla pojkvän som ger mig mat.
Ge inte upp att läsa bara, jag kommer snart tillbaka med vardagsäventyr och min idé med bloggen ursprungligen.
Jag hade faktiskt tänkt att börja med att testa stilar, intressen eller hobbys denna veckan, men det får bli senare.
Vi hörs när febern gått ner :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0