Allergi :(

Jag har gått genom hela mitt liv och trott att jag inte har någon allergi.
I alla fall ingen riktig sådan med utslag och tjock-i-halsen symtom. Men JO!


Jag och Rikard ser på film och äter ostbågar (ifrågasätt inte ostbågars godhet nu) och så börjar jag klia på ett "myggbett" på halsen, som sedan växer till en böld.
Jag säger till Rikard som säger: "Ja, ja det är bara ett bett."
5 minuter senare har jag 15 till som kliar så det gör ont i mig. 

Rikard säger då: "Vi har väl några myggor här inne."
Men när jag kollar i spegeln såg jag ut som jag hade tumörer över hela kroppen, reagerar han.
Så nu, efter medicin, är de små och bara lite otrevliga.
Men det var ett riktigt vardagsäventyr för mig, tyckte det var jätte obehagligt.
(Antagligen för att jag aldrig varit med om något liknande).
<-- Fiende

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0