Antibiotika och Kräftor.

Jag är lite blogghandikappad här hemma hos Rikard, jag kan nämligen inte lägga över bilder till datorn - så jag hoppas jag hinner lägga över några imorgon innan jag ska åka till Bengtsfors.

För natten till söndag åker jag nämligen tillsammans med Wolfie mot BERLIN :)
Packningen är redan klar, den ägna jag mig åt igår (blev så glad av upptäckten: jag har en hel del fina kläder, tycker jag i alla fall). Så imorgon när jag kommit hem är det bara äta, duscha, blogga och säga hejdå till bror och mor.
Allt går så fort, jag åker hit och dit och känner inte att jag hänger med. Men jag ser alltid framemot det jag skall göra.
Men till min förtvivlan blir det antibiotika istället för bubbelvin i Berlin. Var på vårdcentralen idag med min fina utslag, som jag börjar gråta om de hamnar i mitt ansikte, och får nu meducin :(
Ikväll blir det i alla fall kräftskiva med släkten Hedin.
Vi ses imorgon, skall återgå till min kramande pojkvän nu. Puss





Bildstillägg från vår fina gitarrsession:





Garanterat hans nya profilbild på facebook... han ser mycket häftigare ut med gitarren :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0