Berlin Berlin - the last standing.

Dag 4:

Sista dagen var vi tidiga och hungriga efter det erotiska museet på andra sidan av staden.



Frida the Mapmasters humör ändrade sig konstant.



Men... detta blev humöret när vi inte kom in... för att en viss person inte fyllt 18 år och visade sitt leg. :(
Då blev det kaffe och glass istället.



Vi satte oss ute och låtsades att det var sol trots att det regna, glad Fjida på foto.

Men sedan fortsatte jag fota henne...



Hon tröttnade på mig.



Hej hej.



Då blev det gå runt i affärer, Frida köpte navelpiercing i en gigantisk piercingaffär som var rena himlen för de som har gjort ett icke naturligt hål på kroppen.



Vi gick till ett shoppingcenter i närheten där man hade skapat en resturang i form av en oas mitt i centret.



Hittade en till trendig hatt.



Lunch med Italienska mackor.



En man började spela dragspel och vi låtsades att vi egentligen var i Frankrike.



Vi var på en lego butik som var som lekplats med bara en massa massa lego och duplo, vi var där i minst en timme. Fridas första legoskapelse.



Mitt svar på hennes legoskapelse.

Och medan jag spelade barnlegospel på en dator...



Skapade hon en legogubbe som ser ut som praktikanten i Ica-reklamerna.



Sedan blev det race. Vi satt och byggde våra bilar bland småpojkarna kring oss. Vi roffade åt oss de bästa bitarna och svor åt dem på svenska när de härmade oss, sådant hyfs de hade.

Och när vi körde racet, hon med sin party bil med nakna legotjejer utan armar och två förare & jag med min... jag vet inte, så vann jag då hennes förare blev förvirrade och körde in i sidan.

YEAY!



När det blev kväll och dags för middag fick jag en ros av en medelåldersman på vägen till resturangen.



Frida gjorde den ökända HM-posen i sina nya HM kläder innan vi åt pasta, spenat och lax.



Nom nom nom nom nom nom nom.



Sista rundan Berlin drinkar på bäste stället Paydos.



Gott :)



Efter gick vi mot nattklubbar, och Wolfie var graciös med sitt sugrör/cigarettpinne.

Men nattklubb blev inte fallet, av olika anledningar, utan fler drinkar i staden och prata med tyskar som reagerade "Oh la la" när vi berättade att vi var från Sverige.



Men vi fick löftet att få gå till en bar och få var sin drink av två, men så hamnar vi här. I ett rum, med två sovande killar, två fyllon och med var sin öl. Minen på bilden beskriver den sista kvällen.

Men jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.

Det blev en sen kväll, somnade på morgonen och gick upp 4 timmar senare :)



Dag 5:



Innan buss och bilresa mellan halv 2 på dagen till 4 på natten, ledsen.

Det blir Berlin nästa år igen, annars dör jag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0