Danstastish Lill-Lördag.

När skolan var slut alldeles för tidigt satte vi oss på Espresso House i timmar och taggade allt vi hade.









Mina vackra vänner och en folie-elefant.



Vår lill-lördag.



Dj Wolf körde igång musiken.



Danstastish!



Ulrika förvandlades till Barbien jag aldrig fått efter hon varit och tränat Power-strip
Skönt att mina vänner är helt normala!



Vi införskaffade fina party-glas i hårdplast.



Lilla Nicole på favoritplatsen i "Betlehem".



Wolfies Riverside-danslektion.



Lite kärlek.



Senare inpå kvällen sade vi farväl till våra myndiga som gick till Trädgårn. (Nicole finns på båda bilderna...)



Men då hade Barbiens Mancandy Jacob ur twilight joinat och underhöll :)



Jag och Amanda visade var skåpet skulle stå för omyndiga.

Mycket lyckad kväll mitt i veckan!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0