Dömer ni mig?

Är det onormalt att mina topp-3 saker som är positivt med att börja skolan är:
  • Få träffa vänner (en klassiker som känns helt normalt)
  • Få in en rutin (lite hemskt, men samtidigt rätt normalt)
  • Köpa en almanacka och fylla den med saker som jag måste göra timme för timme (Inte okej.)
Jag älskar att känna mig fri och göra om jag vill. Men att skriva listor och pricka av punkt för punkt, det gör mig alldeles exalterad och varm i kroppen.
Känns lite sjukt, nästan som en fetisch, men jag har alltid älskat det. Det handlar nog mycket om det där att känna sig nöjd i slutet av dagen (om jag skall vara seriös i ett par sekunder). Om allt är avprickat vet jag att jag kan sova lugnt om natten.

När jag läser igenom den sista biten låter det lite psykopatiskt tyvärr. Eller? Är det någon som är likadan, som skriver listor och tidsplaner och njuter av det?
Eller dömer ni mig?

Kommentarer
Postat av: :)

JA på alla tre frågorna. bli inte lesen nu

2010-08-19 @ 16:24:07

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0