En liten resa.

Idag ignorerade jag febern och följde med lille Rikard till Uddevalla stad när han skulle klippa sig för att sedan åka ut till torp så han kunde köpa present till sin lillebror och jag köpa en almanacka - Och så blev det.

Han blev fin fin i håret. Han gjorde en chansning och sa bara till frisören:
"Klipp mig som du tror blir snyggast, bara ingen hockey- eller lumpenfrilla!"

Och det blev jättebra, tog en stund att vänja sig vid att 50% av håret var borta, men sen så :)

Han köpte en liten colaburks-kyl, som man kopplar in med USB till datorn, till sin Coca Cola beroende bror.


(Som såg ut såhär)

Och jag köpte en groteskt maffiga almanacka...



En stor sida per dag, massa skriva lista utrymme och massor av inskriven information man aldrig EGENTLIGEN har någon nytta av.



Jag såg ut såhär, vilket är en stor skillnad från de glamorösa kläderna jag haft de senast dagarna.
Trasiga jeans från Acne och en vit spetsväst köpt i England från Dorothy Perkins.


















Men sedan räckte det, dags att åka hem till min också sjuka mamma och bara sova och vila i soffan.
Mina sista kvällar detta sommarlovet tänker jag göra det jag är bäst på - äta godis och halvligga i en soffa.



Mer party och glamoröst blir det inte.



Kommentarer
Postat av: :)

jjjjjaaaaaaaaaaaaa låtyer fett najs



kommer inte rikards föräldrar typ döda honom när erik typ får diab......!

längtar efter fursta lackyn i allas våran ruta:)

2010-08-20 @ 21:04:31

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0