Första projektet blir nog...

Jag har nog bestämt mig för den första hobbyn/intresset jag skall testa på är det klassiska: Spela gitarr.

Sitter hemma hos Rikard och "jammar" (lär mig ackord, tyckte det lät häftigare med jamma), och det är faktiskt inte så jäkla svårt som man tror med gitarr.
Jag kanske inte är komplett musikaliskt handikappad - men jag är ändå inte duktig någonstans, och tyckte ändå det var rätt enkelt (vissa låtar i alla fall) att lära mig när man väl satte sig in i det.
Så det blir nog det första, får låta det bli en bli en två veckors period till och med tror jag.
Så ska jag bannemej lära mig några låtar.
Så får det bli!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0