Inte riktigt sammanhängande.

På en fredagskväll, så skall jag lägga mig och sova snart. (För snart) Är det pensionärsaktigt, att hålla på så?

"Sova tidigt på en Fredag, jaja!"

Tycker det känns mysigt jag, (Pretentious much?), men jag hoppas att jag får ett äventyr imorgon.
Det är egentligen inte bestämt, men Rikard pratar om det.

Så jag hoppas att det blir något annorlunda, vad-nu-som-det-kan-bli.

Men nu ska jag hoppa mig trött till den här, så sover jag gott sen - efter mitt ensamparty.


Okej, jag säger godnatt med detta meningslösa och osammanhängande inlägg.


Natti Natti (Hoppas ni är ute och dansar tills jag vaknar imorrn.)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0