Kort om Festivalen.

Jag har varit slut sedan Putte i Parken att jag helt enkelt inte klarat av att skriva något här på min lilla pretantiösa blogg. Men om jag helt enkelt skall ge er lite perspektiv på min upplevelse.

  • Onsdagen var dans, vin och underbart välkomnande till mig och Wolfie.
  • Torsdagen var se the Sounds på nära håll, rida på Wolfies rygg och dansa längre bak.
  • Sedan se Timo Räisänen på parkett plats och äta skräp mat.
  • Och till sist se Teddybears, trots min kropps humör, och inse att det var en av de häftigaste konserterna jag kommer någonsin se.
  • Avslutar kvällen med gamla som nya vänner och dans i ett stort Redbull tält.
  • Fredagen var frukost på mcdonalds, ett sorgset farväl till Guttke, och titta runt i Karlskoga stad.
  • Vi stod också längst fram, i mitten, på Hästpojken och sjöng mig hes till "Cancerkropp".
  • Dansande så att benen värkte till Hoffmaestro och trotsade det iskalla regnet.
  • Vi återvänder till ett blött tält och blöta kläder inuti, och bestämmer oss för att stanna där och strunta i några band.
  • Vi spenderar då kvällen under vår presenning, i tälten eller utanför toaletterna (tak fanns där) och hade en perfekt stund med en vän under ett okänt tält-tak.
  • Lördagen spenderas utanför våra tält i solen med chips och öl.
  • Sedan en promenad till festivalområdet och åt "Fish and Chips" i tidningspapper.
  • Såg the Hives längst fram i mitten, vi fick kontakt - mer än vad man kan tro på, och jag kände mig som den lyckligaste flickan i världen.
  • Går hem till tälten med händer som aldrig borde tvättas och ett plektrum för en sista kväll med lite vin och massa vänner :)
The Sounds
Timo Räisinen

Teddybears

Hästpojken

Hoffmaestro

THE HIVES!

Jag är fortfarande lika trött och euforisk.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0