Kort om idag.

Idag var en ännu lite halvt bortkastad dag.

Men vi skulle se Sinclairs inspark på skolan, den hade sina poänger... vissa saker var underhållande, men inte allt precis.

Vissa saker var riktigt jävla illa ärligt talat...

Men sammantaget så såg vi:

  • Kille i hästhuvud.
  • Kille som lät som en gitarr i varje refräng (skrattade så jag grät).
  • En hel klass gurgla samma oboy och se den sista killen dricka den (vill inte veta vilka sjuk-symptom han har ikväll...)
  • En film som visade en bråkdel av alla Pizzerior i Uddevalla ultrarapid med kille som sa pizza vid varje ny.
  • Uppvärmning från helvetet (som alla teaterelever får njuta av första året på gymnasiet).


Entusiasmen var redan på topp efter 2 nummer.



Lille bäste-pojken Holger var också med och entusiastisk (som säkert blir arg för att jag lägger ut denna bilden).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ett av de bra nummren (hitta den snela hesten).

 

 

Uppvärmning från helvetet.

 

 

Mer än hälften igenom, stämningen sjönk.

 

'

 

Men när vi sett en människa dricka oboy som gått igenom minst 15 munnar, var det ingen som villae stanna kvar längre.

 

Wolfie: "Karolina jag vill hem."

Amanda: *Sover med öppna ögon*

Ulle: "KILL ME"

 

 

(De här bilderna - bara för att mina vänner är så attraktiva i mörker.)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0