Svarta hundhår och kaffe.

Först efter skolan var det picknick i parken.

Amanda - heftig.
Nicole - oförstående.
Ulle - äcklad.
Fanny - dissar
Jag vet inte om lille Rikard kanske inte tycker om min vän Amanda, men hon försöker faktiskt i alla fall vara trevlig.
Vi tog sjukt mycket bilder, men tyvärr var nog 80 % inte publiceringsvänliga.

(Även om jag såklart tycker att mina vänner är det mest attraktiva jag vet.)



Buuuusigt... (finns andra ord för det också.)

Vi gick till Yerba för lite koffein efter några timmar i parken, Rikard var heftig.
Amanda också.
Fridas fina papperspingvin också.
De andra små flickorna var också väldigt heftiga (Wolfie med sin turist pose).
Ulrikas (svart/lila hår) kommentar på bilden: "Gissa vem av dem som hade sex i förrgår!"
Jag fann lycka i min heftiga kaffe-kopp.
Och också väldigt heftiga Nicole.
Alla var väldigt heftiga helt enkelt. Inte häftiga; HEFTIGA.
Väldigt bra första dag i skolan :)

Kommentarer
Postat av: chesys

folie elephant och pappers pingvin. känns som vardagsmaterial och djur är ett genomgående tema i våra liv. jag gör religionskunskap, det är därför jag är här bak och läser.

2010-11-16 @ 09:49:40
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0