Tillbaka i verkligheten.

Nu är en inte ens 2 timmar lång skoldag gjord.

Vi träffa en ny lärare och en ny elev, och fick sedan reda på att vi inte får använda de som går andra året på gymnasiet i våra projektarbete.
Vilket ärligt talat är lite av en dödsdom för tillfället för mitt och Wolfies projektarbete. Just nu ska vi nämligen skriva en pjäs till oexisterande skådespelare.
Men, vi får helt enkelt ändra planerna. Vi kommer säkert skapa något mästerlikt på något sett :)
Något stort, något att kunna vara stolt över. Det är det jag vill.
Har efter skolan picknickat utan fika och vistats på det bästa cafét i uddevalla, med vår lilla familj.
Familjen Awsome (det kallar vi oss) som Wolfie (som vi också kallar Jesus, fördomsfritt) skapat.
En fantastiskt liten och fin och annorlunda familj.



En del av den som dömmer Wolfies lille Hund som tar upp precis all plats på filten vi försökte knö in oss på.



Jesus och lille Fanny.

Kommentarer
Postat av: m

Har aldrig sett mig själv från det hållet förut, men jag finner det.. rogivande.

2010-08-23 @ 23:48:50
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/
Postat av: Jacob is mah bitch!

Vi dömde inte wolfie voffe för att den tog plats.. den.. gjorde något .. annat... hmm!

2010-08-24 @ 16:51:18

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0