Titta han snackar!

Jag och mamma har på tv:n och så har filmen "Titta han snackar" kommit på, ni vet den där när de har dubbat en bebis med Bruce Willis röst.

Och Introt är en verklig film med en massa spermier påväg mot ett ägg för att befrukta det, vilket faktiskt såg riktigt äckligt ut.

Jag säger: "Ueesch, vad äckligt..."

[paus]

Mamma börjar plötsligt: "HEJA HEJA!"





Tillägg:

Bebisen i magen tittar ner på knoppen mellan hans ben som skall senare bli en penis och "säger":

"Eey look! Another arm is coming out down there. Why is it down there...?

And how am I going to get it to my mouth?"

(Jag är väldigt trött...)

Kommentarer
Postat av: anki

Tja har du hört bruno mars nya låt?? inte gå in på min blogg fort å lyssna den e as bra!

2010-08-22 @ 00:00:56
URL: http://livinginkarlskrona.blogg.se/
Postat av: anki

så kan de va :) vad lyssnar du på för musik?

2010-08-22 @ 00:48:52
URL: http://livinginkarlskrona.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0