Snart är det festival.

Imorrn skall jag åka till Putte i Parken, den lilla musikfestivalen i Karlskoga.

Först en buss till Wolfie, sedan en bil till tåget och sedan en liten promenad i Karlskoga.

Men först blir det att göra mig iordning, packa och köpa nödvändigheter.

Och jag ska visa vad jag köpte i London imorrn också, det är som godis!

Jag är så peppad att jag har fjärilar i magen, det kommer bli bäste!

Och efter som jag inte kan sova så tänkte jag presentera vännerna som denna natt sover i tälten i Karlskoga:



Detta är Nicole. Min häftiga indievän som aldrig säger nej till något spontant och har den bästa synen på unga män.


Detta är filosofen Amanda. Alltid glad, alltid lite pepp, alltid lite bitchig, alltid lite bossig och alltid lite bäst.

Det här är Anki, min äldsta vän. Bryr sig om allt, smått som stort och kan dansa tills det blir morgon.

Och sedan har vi lille Svante, som jag inte har någon bild på. Han är en ny vän, introducerad av Anki. Men han är snällare än de flesta och tycker om att ligga sked med min pojkvän.

 

Hoppas de sover gott, för imorrn finns det inte tid till att sova.

Sov gott.

Trackback
RSS 2.0