Om mig.

Hej hej.
Jag heter Karolina och är född 1993. Jag ska snart inleda mitt tredje år på gymnasiet, estetiska linjen - teater programmet. Jag är bitter över det faktumet att när jag tar studenten är jag inte 18 år, men alla mina vänner blir det detta året (Jag gick inte om en klass, jag började ett år tidigare).

Jag är tillsammans med mina fina pojkvän Rikard sedan snart 15 månader tillbaka.
Vi har några knäppa och alltid peppade vänner som jag tror livet hade varit väldigt tråkigt utan.

Jag har 3 systrar och tre bröder som alla är från min pappas sida, och jag har en snäll mamma som lånar ut pengar och låter mig stanna ute sent.

Snart ska jag flytta till uddevalla från mitt barndomshem, vilket känns "bittersweet".

Livet rullar på som det är för tillfället, men jag är alltid ute efter förändring (vilket jag oftast löser med frisyrer och hårfärger).

Jag tycker om:
Kläder som har - Rosetter, prickar och tyllkjolar.
Fredagkvällar som innehåller - Bubbelvin, pizza och vänner.
Middagar som innehåller - Sparris, rödvinssås, pommesfrites och caesar sallad.
När min pojkvän - Gör kaffe till mig, laddar ned en film jag tycker om och säger jag älskar dig.
När mina vänner - Överasskar med vin, skickar ett litet sms att de saknar en och lyssnar.
Att - Ta bilder, skriva och dansa.

Jag tycker inte om:
När saker blir inställt, saker går sönder eller försvinner och att bli baktalad.


 

Min perfekta dag är Frukost med mamma, Parklunch med en skvallerfylld kompis, hemlagad Middag med pojkvän och Kalas på kvällen med alla vänner som går in i ett hus.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0