Goodbye sun, hello Moon.

Sa slutgiltigt hejdå till mitt projektarbete idag, skickade iväg min rapport och packade in mina saker i min "minnes låda". Det var lite sorgligt, men ändå rätt skönt samtidigt. Jag har arbetat så jäkla mycket med det, och fått så mycket underbar respons.

Till exempel så har några sagt att de faktiskt vill köpa min bok, och en super trevlig kvinna som jobbar på uddevalla sjukhus - som själv har vunnit priser för sin egna dikter, kollar på min bok nu :)

Så visst, jag packar ner min utställning till en bunt papper i min lilla låda, men jag har böckerna kvar och fler påväg som skall läsas av fler. Det är riktigt spännande faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar en bok? :)

2010-11-10 @ 10:33:45

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0