Förklaring och en fantastisk låt.

Jag har så mycket bilder från i onsdags så det känns som att mitt minneskort till kameran skall sprängas!

Tyvärr är många av dem inte riktigt för er barn som läser min blogg.

Så att sitta och sortera vad som känns barnvänligt eller ej kommer ta ett tag - och jag hinner inte riktigt idag tyvärr.

Har ett roligt rum som väntar på att städas, läxor att göras och en dejt med 18 åriga Rikard som väntar.
Men jag hör av mig, kanske imorrn, eller senare, med alla fantastiska bilder från en riktigt underbar kväll.

Får göra några inlägg om de senaste dagarna i bilder när jag har tid. Det är värt väntan, det tycker jag i alla fall.



Men en låt från i onsdags kan ni få i alla fall den beskriver kvällen utomordentligt bra :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0