Många undrar var jag bor.

Och det skall jag berätta för er.

Jag bor på ett ställe där potatis växer, kossor betar och människor inte bor.

Dit får man vada, i jättestora stövlar - för att sedan komma hem nedstänkt i lera.

Man måste såklart inte glömma sin kompass och karta till min lilla timmerstuga.

Jag må ha bott där länge, men det är svårt att hitta bland alla tallar och granar.

Men värst är nog bergsklättringen till ytterdörren och det är jobbigt att bära på sina stenhackor varje dag.

Så om ni vill hälsa på, så är ni välkomna!

Det tar bara 6 timmar att ta sig dit - men jag har med matsäck och tält, så det skall nog gå bra.



Jag på väg hem efter skolan.

Kommentarer
Postat av: anonym och elak

ledsen att säge detta men detta inläg kommer inte göra att ni får huset sält snabbare sorry



2010-10-14 @ 18:24:13

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0