Vid frukostbordet.

Jag och Rikard har en konversation vid frukostbordet, brer rostmackor, har på radion och sånt - sånt vanligt.
Sen blir det tyst en stund när jag böjer ned mitt huvud för att lägga på lite extra marmelad och hör ett lyckostön från Rikard.
Så höjs radion och Rage Against the Machine vrålar ur radion samtidigt som Rikard headbangar med toasten i munnen och mummlar med i texten.
"FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TOLD ME!"
Och jag sitter där med gapande mun och undrar: Varför kan vi aldrig äta frukost utan sånt här en enda morgon?

Kommentarer
Postat av: Judas

Jag gillar din pojkvän.

Han är en duktig man!

2011-02-19 @ 14:28:07
URL: http://hazyme.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0