Gangster, Wolf och katt.

Har varit upptagen med att inte kunna sitta vid en dator idag - jag ber om ursäkt kära läsare som säkerligen har saknat mig. Jag har då saknat mig - FANTASTISKT MYCKET.

Men jag har chillat, chillat mac grillat, med Waka wooh Wolf efter simning tillsammans med pensionärer och en FANTASTISK skoldag.

Med en FANTASTISK engelska lektion, det var röda ansikten, tårar och MYCKET arga röster. Jätte spännande faktish.

Och lite mys i waka wooh Wolfs säng... meeeeeeeh...

Ja. Jag förstår att ni saknat mina fantastiska inlägg.



Jag kände att det behövdes en katt som dansar också för att göra detta inlägg fullständigt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0