Kult med tidig morgon.

För en gångs skull kommer jag upp i tid.

Upp i tid som i hinna gör kaffe, dricka det, äta frukost och pilla lite med datorn innan jag kastar mig ut i bilen.

Men trots att jag är så duktig så belönas jag inte med att vakna ordentligt eller i alla fall må FANTASTISKT.

Nej. Jag får en huvudvärk som gör att det känns som att min hjärna är gjord av levande daggmaskar som äter sig ut.

LÉ FU!



Men jag är glad ändå och hoppas att en ny hjärna skall innefinna sig snart.
Har på mig snickarbyxor och cookiemonster t-shirt för att se ut som en förvuxen bebis också...
FÖR DITT VÄLBEFINNANDE!

Kommentarer
Postat av: Judas

BLOGGA OM MEEEJ!!!!

2011-01-12 @ 13:37:38
URL: http://skylvik.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0