Morgon.

Hej hej.
Jag har varit vaken i över 3 timmar efter en natt sovandes i tv-soffan.

Kan inte sova. Vill inte sova - kommer inte må något bra när jag vaknar :(

Usch.

Helt plötsligt verkligen - från INGENSTANS, så tyckte Gud att han skulle ge Karolina alla obehagliga symptom samtidigt... kult.



I alla fall.
Sitter och tittar på 5:an med min kudde och täcke och de visar "Brothers and Sisters". Har aldrig titta på det förut - men inser efter fem minuter typ att nästan alla huvudkaraktärer finns i andra serier.

SE:



Etc, etc.

Det är liksom bara folk man känner igen från andra serier. KNEPIGT.

Det var mina morgontankar.
Varsågod till denna mentala godbit.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0