OOOOH!



Nu så ska jag allt vara i Bengtsfors, efter en fantastisk skoldag och kanske ett simtag eller två, och gör saker man skall göra inför sofistikerade kalas.
Så som:
  • Gömma nyckeln till vinskåpet
  • Få hunden att bajsa utomhus
  • Rasta Frida
  • Göra pannkakor
  • Stavmixa bär
  • Lyssna på bra låtar som 'the bird is the word' eller 'I am not a whore'
  • Äta saker
  • Prata om att äta saker
  • Plocka undan saker som kan schteekas sönder
  • Tröstäta grädde om jag känner mig offended
  • Köra Bil i Bengtsfors CITY
  • Köpa slängbart porslin
Japp - sådant som är helt enkelt nödvändigt inför sådana här sammankomster.

Kommentarer
Postat av: chesus

Plocka undan saker som kan schteekas sönder. hehe. heeeee. kult

2011-01-29 @ 15:01:57
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0