Denna onsdagen.

Vi funderade...

Gå ut idag (onsdag) eller på fredag?

Hm. Jesus har bebishund. Kan därmed inte på fredag.

Okej. Det blir "idag".

Alla är opeppa.

Folk börjar peppa.

Helt plötsligt massor som ska dit.

Förfest?

Var förfest?

Jo hit ska vi.

Nej det ska vi inte alls. "Det har jag aldrig sagt"

Men vi känner ju dem inte. Är det okej?

Ja det är det.

Men vänta det ska någon dit som är dum är det okej ändå?

Ja.

Men vänta ni kanske inte kommer trivas - vill ni ändå?

Ja.

MEN KOM NU DÅ! De undrar var brudarna är.

Sedan dansa vi.

Schteekte vi.

Drack vin och tequila.

Dansade lite till.

Var kompis med en hög av pojkar.

Bevittnat massor av hångel.

Gick till Mortens.

Där var kvällen - helt fantastisk.

Dunk dunk dunk musik.

Mer tequila.

Alla människor jag så gott som någonsin kännt.

Dans.

Disco Lampor.

Rök.

Kramar.

Pussar.

En fantastiskt perfekt och underbar kväll.

Ni som var där förstår. Ni andra kan bara FÖRESTÄLLA ER.

Kommentarer
Postat av: amandaaaaaaaaa

mycket bra beskrivning av kvällen. måste jag säga

2011-03-05 @ 19:29:21
Postat av: jesus

den var beste

2011-03-05 @ 21:51:16
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0