Jesus och hennes kreativitet.

Frida kan göra vad som helst till konst.
Först förstör hon det hela, dock tråkiga, objektet med tänder, händer och saker hon har i sin väska.
Sedan tar hon fram pennor och ritar.
Eller så viker hon det.
Eller så gör hon det till något praktiskt - som ett shotglas.
Och det är vad som gör henne så speciell.
Om det är något du saknar, behöver eller något som ser fult ut - så behöver du bara en frida.
I en värld med frida så kan allt bli regnbågar, superhjältar, djur eller festtillbehör.
Fantastiskt om du frågar mig.
Det var det jag ville informera om. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: amiofsweden.se

Tyck till om mitt inlägg, om fördomar och min sjukt fina kropp :D

2011-03-13 @ 23:55:56
URL: http://amiofsweden.blogg.se/
Postat av: chesus

här läser jag och blir lycklig över att du är en sådan respektabel och klok vän som uppskattar mitt bitande och slitande. så läser jag kommentaren över och vill plötsligt slå, vad är det för fel på människor. varför är dom retards? amiofsweden jag hatar dig.

2011-03-14 @ 08:30:02
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0