Vakna

Vaknar upp för en dag där skolan inte får finnas i mitt liv - jag protesterar - då läxor och prov är överraskningar på dagens schema... och det tänker jag då inte ta del av.

Så jag chillar hos Frida, med hennes Totto och hennes Ninja - vilket låter lite som heftiga bodyguards... hm.

Gossigt är det i alla fall, att bli väckt av en hårig bebis som pussar en i ansiktet... och sen skapa awkwardness när näste som blir utsatt undrar vem som gjorde det... heeeeeh.

Så. Det är min morgon. Ska berätta om varför min blogg var så tråkig senare. För nu tror jag att jag skall vara en god samarit här i Betlehem - och diska det helig porslinet.

Godmorgon.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Jag heter:
Jag har mer att säga en annan gång!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Min Blogg:


Allt jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0